Devon en Cornwall!!! 5


DSCF101929-06-2017

Het ziet er weer grauw en grijs uit . De hele dag regen en maar  15 gr. Eerst naar het Jamaca Inn, een voormalig smokkelaars vrijplaats,nu commercieel uitgebaat voor de toeristen. Koffie gedronken en museumpje bezichtigd. Dan gaan we verder naar St. Michel´s Mount een broertje van Mont St.Michel in Frankrijk. Het was hoog water dus werden we met bootjes overgezet. Het waaide behoorlijk en ik was die regen zo zat , dat ik afhaakte en een poosje in de luwte heb gezeten en over de oceaan en naar  de meeuwen heb gekeken. Later hoorde ik van mijn hubby dat ze over de glibberige rotsen omhoog moesten klauteren. Niet geheel ongevaarlijk. Het kasteel vond mijn hubby best mooi. Terug kon je gewoon lopen want het was inmiddels eb geworden. Ik heb mij wel vermaakt maar was door en door koud geworden. Dus eerst maar eens een warm bakje  krabsoep  gescoord met geroosterde broodjes met knoflook. Nog wat rond gekeken en toen weer terug met de bus naar het hotel wat nog een behoorlijk eind rijden was.

DSCF1022

DSCF1024

DSCF1028

DSCF1046Mooi kasteel

Wordt vervolgd. Groetjes Anna

 

8 thoughts on “Devon en Cornwall!!! 5

  1. ha die Anna
    ik zocht ff een oud dagboek op , ik fietste daar in ’93 , en had drie weken lang geen druppel regen
    jullie hadden helaas het weer tegen , ik de steile kliffen hihi
    maar het is een prachtige streek
    lieve groet , Karel

  2. Weer een mooi blog van jullie belevenissen Anna, echt wel jammer dat jullie het zo slecht hebben getroffen met het weer, zelf ben ik heel vaak in Engeland geweest en ook waar jullie waren, maar ik trof altijd mooi weer, oeps, niet de bedoeling om zout in de wonden te strooien. De Jamaica Inn heb ik expres overgeslagen, goed voor de commercie, maar het heeft met het boek van Daphne du Maurier niets te maken. Het kasteel heb ik daar dus gemist, en dat is jammer als ik naar je mooie foto kijk.

Geef een reactie

